Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Το e mail που μας έστειλε ο παλιός μας δάσκαλος, αξιότιμος κύριος Τσαντίδης Δημήτρης

Aγαπητέ Τάσο,

Η Σιμέλα με ενημέρωσε για την ιστοσελίδα που δημιούργησες και την προσπάθεια που κάνεις να συναντηθείτε οι συμμαθητές του 1987.

Βρήκα την ιστοσελίδα ,είδα και τη φωτογραφία και θυμήθηκα το γελαστό παιδί τον Τάσο που όλο κάτι μουρμούριζε στους συμμαθητές του

αλλά εγώ δεν τα άκουγα. Ήσουν ευχάριστο και αγαπητό παιδί και δεν μπορούσε να θυμώσει κανείς μαζί σου, όποια σκανδαλιά και αν έκανες.

Είδα και το Γιώργο που τόσο νωρίς και άδικα έφυγε. Πόνεσα γι αυτό το παιδί και σαν δάσκαλός του αισθάνομαι κάποιες τύψεις για το αν

θα μπορούσα να κάνω κάτι να μη φτάσει σ αυτό το τέλος. Όλοι έχουμε ευθύνη για τον πόνο και τη δυστυχία των συνανθρώπων μας και εγώ

έχω μεγαλύτερη γιατί πέρασε από τα χέρια μου.

Τώρα θυμήθηκα [στην ηλικία μου η μνήμη είναι εξασθενημένη] ότι συναντηθήκαμε πριν κάποια χρόνια και μου είχες πει ότι είσαι στη Θεσσαλονίκη.

Η Σιμέλα μου είπε ότι εργάζεσαι στο Ε.Σ.Υ. Πρέπει να σου πω μπράβο για ό,τι κατάφερες στη ζωή σου και για την προσπάθεια που κάνεις να

ευαισθητοποιήσεις τον κόσμο σε θέματα που αφορούν όλους μας. Χαίρομαι που ο μικρός Τάσος που γνώρισα πριν 25 χρόνια έγινε ένας

υπεύθυνος πολίτης και κάνει το χρέος του για τους συνανθρώπους του.

Δημήτρης Τσαντίδης


Η απάντηση στο e mail του κ.Τσαντίδη

Τι έκπληξη είναι αυτή 04:37 π.μ. αγαπημένε μου δάσκαλε ;
Εγώ ποτέ δεν σας ξέχασα, γιατί όπως γράφω και στο βιβλίο μου, ήσουν ο δάσκαλος που μ έβαλε στο σωστό το δρόμο. Ήσουν ο δάσκαλος που μ έμαθες -και όχι μόνο εμένα- να αγαπώ το βιβλίο. Ότι και να πω δάσκαλε, θα είναι λίγο, τα δάκρυα τρέχουν, και δεν ξέρω αν τρέχουν από χαρά ή από νοσταλγία για εκείνα τα τόσο όμορφα χρόνια, τα αθώα παιδικά μας χρόνια με δάσκαλο έναν άνθρωπο που τόσο πολύ τον αγάπησα.
Αν δεν ήσουν εσύ δάσκαλε να με βάλεις στο σωστό δρόμο, δε νομίζω να είχα φτάσει εδώ. Μπορεί και να παρατούσα το σχολείο, μια και από μικρός είχα πολλά προβλήματα.
Σ ευχαριστώ για όλα δάσκαλε, και η επιστροφή μου -η μόνιμη επιστροφή μου στην πόλη της Ξάνθης -πρώτα ο θεός.... υγεία να έχουμε- να μας βρει όλους μαζί όπως τότε, 25 χρόνια πριν...
(Συγνώμη για τον ενικό)
Καλημέρα
Τσορλίδης Αναστάσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου